Wakacyjny wyjazd do Rabki- Zdroju.

22 lipca 2024 nasi ministranci wraz z opiekunami rozpoczęli kolejną wakacyjną przygodę. Nasze wojaże rozpoczęła jakże emocjonująca i pełna adrenaliny wizyta w parku rozrywki Energylandia w Zatorze. W godzinach popołudniowych dotarliśmy do przepięknej Rabki, gdzie zatrzymaliśmy się w Domu Rekolekcyjno- Wypoczynkowym ,,Betania”. Wieczorem przyszedł czas na integrację i jak to już tradycyjnie bywa na naszych wyjazdach przyjęcie urodzinowe. Tym razem swoje urodziny świętował Filip.

Kolejnego dnia, wypoczęci i pełni sił wyruszyliśmy na szlak, by zdobyć jeden ze szczytów Beskidu Wyspowego- Luboń Wielki. Wieczorem nadszedł czas na relaks w basenach termalnych ,,Gorący Potok”. Zwieńczeniem tego dnia była wspólna zabawa na zasadach ,,Familiady”, którą przygotowały dziewczyny ze scholi. Nie zabrakło pytań z wiedzy liturgicznej, biblijnej, a także z życia codziennego.

Ostatni dzień naszej wycieczki rozpoczęliśmy od Eucharystii, podczas której podziękowaliśmy Panu Bogu za wspólnie spędzony czas i prosiliśmy o błogosławieństwo na czas powrotu. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na zwiedzanie wszystkim dobrze znanego z serialu ,,Janosik”, kościoła pw. Św. Michała Archanioła w Dębnie, wpisanego na Listę światowego dziedzictwa UNESCO. Następnie udaliśmy się nad Jezioro Czorsztyńskie, które opłynęliśmy statkiem, napawając się pięknem rozpościerających się widoków. Mimo niesprzyjającej aury uśmiechy nie znikały z naszych twarzy. Zmęczeni, ale pełni zadowolenia wróciliśmy do Łącznej.